The story of me

Jag är en häst tokig tjej som är trött på att leva två så olika liv. Jag är trött på att tjejer och killar som spenderar flera timmar i stallet varje dag inte kan leva ett normalt tonårsliv samtidigt! Det kanske handlar om att vi får prioritera en sak, vi hinner ju inte rida 3 hästar om dagen samt hinna sitta och fika inne i stan med kompisarna varje dag, men jag tror att vi måste hitta en balans nånstans. Så lägger i alla fall jag upp mitt liv, och det är så jag får inspiration för min ridning samt skolarbete. 

Jag bor norr om stockholm och ska nu börja första ring på gymnasiet. Jag har en häst som jag tävlar aktivt i hoppning på hög nivå samt är ambitiös om att få bra betyg i skolan och hinna med ett socialt liv. Att vi hittar en balans i vårt liv så att vi hinner vara "vanliga" människor också tycker jag är viktigt. 

Syftet med min blogg är att jag ska försöka skriva om hur jag lägger upp min planering för veckan, med träning och tävling, skolan, kompisar och allt annat som ingår i ett helt vanligt ungdomsliv :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0