Välkommen till min nya blogg!

Här och nu startar jag en blogg som kommer att handla om mitt galna liv som hästjej! Det är dags för alla ridtjejer samt ridkillar för all del, att börja förstå att det är sånna som VI som borde vara inspiration till resten av omvärlden. Folk som inte interesserar sig för hästar, ger oss stämpeln HÄSTNÖRD när vi stannar hemma på en fredag kväll då vi ska upp lördag morgon istället för att hänga med ut och festa. Vi försöker förklara men de verkar aldrig interesserade av att förstå hur mycket tid och pengar vi behöver lägga ner på den här sporten och de kan framförallt inte förstå hur vi kan ödsla så mycket kärlek över de stora djuren. Jag tycker det är dags att det blir ändring här! Det är dags att vi visar upp vår balla image till resten av världen- så att dom kan förstå hur ett liv med häst egentligen ser ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0